Kabaret... praca


Przedpremierowo pokazujemy 5 sierpnia podczas Nocy Poetów 2023 w Fosie Miejskiej fragment. 

Jesteśmy w trakcie pracy nad nowym spektaklem. Zapowiada się ciekawie. Teksty są nośniejsze niż w Hemarze (poprzednim spektaklu) - to trochę rozluźniło mnie "w reżyserii" w pierwszym stadium pracy nad scenariuszem, ale potem już spędziłem dużo czasu nad tym, żeby scenicznie było to ciekawe. 

Wehikuł, który będzie niósł treść widoczny jest na filmie - tu głównie chodziło o to, żeby znaleźć "coś", co odbije od tradycyjnego podejścia do Kabaretu i nie skopiuje rozwiązań "hemarowych", a jednocześnie będzie jakoś w pewnej dozie naiwności oryginału (vide: napisy na kartkach).  

Na pewno jest to zabawne. Jesienią wypracujemy całość koncertu/spektaklu. 

Note to self:  Następny spektakl powinni robić z kimś innym może, dla ich oddechu ode mnie - trzeba to przemyśleć. Ale na razie jest co robić. 

Muszę też się nauczyć pracować z ludźmi, którzy są z zewnątrz. Ja jestem nauczony, że nie ma czasu na zbędną gadaninę, i zastanawianie się. To powinno odbywać się po próbach, przed następną. W momencie próby trzeba eksperymentować. Ale mam jakiś problem - więc trzeba się nad tym zastanowić. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść Wigilijna" - scenariusz

"Barbie" - myśli - AKTUALIZACJA

Prace nowe - Bestia