"Hobbit - czyli tam i z powrotem" - audio


Zapraszam do wysłuchania fragmentu pierwszego rozdziału "Hobbita" - to jedna z moich ulubionych książek z czasów dzieciństwa. Nie pamiętam jak na nią trafiłem - po prostu była w domu, to przeczytałem. 

Kiedy pracuję nad interpretacja głosową, myślę też jak książka jest skonstruowana pod względem językowym i dramaturgicznym - (zawsze chodzi o to samo - żeby było ciekawie - koncept i precyzja) - w trzeciej części mojej książki kieruje się nieposkromioną wyobraźnią - nic mnie nie ogranicza. :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. 



Komentarze

  1. Kiedyś nagrałem wokal do 29 odcinków powieści obrazkowej z Chojnicami i Tucholą w tle. Pomysł uważam za trafiony w dziesiątkę. Wykonanie już nie bardzo :) Idzie to przesłuchać i obejrzeć, ale szału nie ma. Pamiętam warsztaty z czytania jakie Pan poprowadził i krąży mi po głowie reedycja tego projektu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść Wigilijna" - scenariusz

"Barbie" - myśli - AKTUALIZACJA

Prace nowe - Bestia