powoli

zaczyna do mnie dochodzić. powoli. ale zaczyna. Zahaczam się o materiały na temat. Śmierć jest coraz bliższa. Zarażę tymi informacjami młodych. Co po tym spektaklu zostanie? Nasza świadomość tematu. Duc in altum.
szukam w różnych źródłach.
czasami są to rzeczy przerażające trochę. Należy założyć, że ludzie nie oszukują pisząc takie rzeczy - opisując spotkania z duchami. Te opisy są często pozbawione emocji, bardzo rzeczowe. Zastanawiające. np. Plany astralne.
Ostatnio dwa razy miałem świadomy sen - zasypiałem, ale czułem, że wchodzę w sen. I zmobilizowałem się do kontroli. Ciekawie było. Zacząłem czytać o tym. Tak właśnie opisują wejście w świadomy sen. Ja byłem tego nieświadomy. Ta granica była tak ciekawa, kiedy zacząłem na niej balansować. Wychodziłem i wchodziłem głębiej.

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść Wigilijna" - scenariusz

"Barbie" - myśli - AKTUALIZACJA

Prace nowe - Bestia