ten rok...

Ten rok oczywiście będzie mijał pod znakiem 10-lecia Studia. Wymyśliłem sobie, żeby raz w miesiącu organizować spektakle w nieteatralnych miejscach - po prostu wyjść do ludzi zamiast czekać aż do nas przyjdą. Tym bardziej, że ludziom mogło się "przejeść". Czas uderzyć znowu w nowego widza w moim mieście. Co mi z tego, że w Polsce nam świetnie idzie. Chciałbym, żeby tu było też "domowo" i tak dobrze. 
Zaplanowałem dość precyzyjnie pierwszą połowę roku. Dobrą informacją jest to, że prof. Bielunas (wstępnie) zgodził się przyjechać i zrobić spektakl na dorosłych. W końcu zagram z moimi aktorami. To będzie ciekawe. Korci mnie, żeby zaproponować mu "terroryzm", ale może nie... Choć on by to umiał zrobić... 
W tym roku postawię na dogranie spektakli, które będą w repertuarze - robi się ich niebezpiecznie dużo. 
I wszystkie bardzo lubię pokazywać. Jestem ciekawe co się jeszcze wydarzy z "Bądź ze mną. Jestem". Czuję jaki to ma potencjał. Drugim celem jest edukacja: zgromadzić starszych znowu i dać kolejne narzędzia do pracy. Robi się ciekawy zespół. Z Łukaszem indywidualnie popracuję (jak będzie miał czas; na razie kiepsko, ale czasu będzie dosyć - metodycznie i stopniowo, po jednym aspekcie). Młodzi są coraz lepsi; szybko osiągamy dobre rezultaty. Jeszcze chciałbym udowodnić "gówniarzom", że Ego jest dobrym spektaklem, choć jęczą na niego strasznie, ale on jest tak interesująco inny od wszystkiego, że warto by to było grać (najlepiej coś wygrać na festiwalu, żeby IM pokazać). Tylko ilość ludzi... i braki sprzętowe (tablety; laptopy; ciągle to pierwsze granie było najlepsze mimo, że było dużo błędów, ale miało nastrój).
Niedługo spróbuję sobie usystematyzować ostatnie 10 lat. Metody pracy, ewoluowanie. Potencjalną przyszłość i kierunek. 
Czytałem pracę magisterską Łukasza i wiele nowego się dowiedziałem, ale też uświadomiłem sobie, że ta maszyna była napędzana moją energią organizacyjną jakby cały sztab ludzi tu pracował. Fajnie. Oby jak najdłużej. 

 zdjęcie: Siwe włosy...

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść Wigilijna" - scenariusz

"Barbie" - myśli - AKTUALIZACJA

Prace nowe - Bestia