Wymiana Doświadczeń w 2013 cz.1

Ten projekt ma ogromny sens. Mam nadzieję, że jeszcze długo będzie mi się chciało to robić. Jest coś w teatrze amatorskim, co ma swoją niesamowitą wartość - ten rodzaj świeżości i szczerości często pozbawionej techniki teatralnej. Godne pochwały są te dzieci z "Sekretu" - widać tam zaangażowanie ogromne, im się po prostu chce. I jeśli wytrwają będą robić bardzo dobre rzeczy. Ja już się nie wtrącam po tym co usłyszałem o sobie. Zapomniałem, że nieproszone rady wywołują gniew i niezrozumienie. Dziewczyny z Nowej Cerkwi, świetnie prowadzone, bardzo sprawne. Emilia jest świetnym reżyserem, który wie o co chodzi. Jakiś dobry dystans ma, a do tego umie komponować sceny. "Bóg się rodzi" nareszcie był bardzo dobry. Teraz zostały już drobiazgi reżyserskie, a dla aktora poszukanie w szerokości emocji - nauczenie się podejmowania decyzji emocjonalnych w dwóch wektorach - natężenie, tempo. No i dialogowanie. Ale spokojnie.
Ale to pięknie rośnie w nich. Jest to autentyczne i wiarygodne. Jak przyjemnie patrzy się na takich młodych, z którymi już tyle się udaje.  Teraz potrzebny jest inny rodzaj zadania. Trudniejszy. Dystans bajki?

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść Wigilijna" - scenariusz

"Barbie" - myśli - AKTUALIZACJA

Prace nowe - Bestia