Kto lubi? Druga propozycja.

 

To po - "Władcy Much" - druga propozycja audiobooka. Tym razem pomyślałem o mojej córce, która będzie za rok przerabiała Narnię w szkolę - żeby trochę jej ułatwić (mam nadzieję) zapoznanie się z lekturą. 

Cel tych audiobooków jest jeden: dać szansę zapoznać się odbiorcom z różnymi pozycjami literackimi; żeby potencjalny czytelnik mógł się zastanowić, czy ma ochotę przeczytać daną książkę. (druga sprawa jeśli będzie jakieś szersze zainteresowanie, to ja nagram te książki; ale na ten moment to nie jest istotne). 

Ja jeszcze nie wszedłem w to tak głęboko (nie poprawiam tego, co uważam za błędy) - na razie sprawdzam siebie - i trochę eksperymentuje - z rozluźnieniem sposobu frazowania - żeby znaleźć jeszcze dodatkowe możliwości głosowe/tonacyjne (robię to już od jakiegoś czasu). Zauważyłem, że nie wszystkie moje wybory tonacyjne są skuteczne, i brakuje... reżyserii (sic!). 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść Wigilijna" - scenariusz

"Barbie" - myśli - AKTUALIZACJA

Prace nowe - Bestia