Ponad własne siły - Hemar

Wczorajsza próba była potrzebna - mnie, ale też tym którzy przyszli. Może po to, żeby uwierzyć, że jest naprawdę nieźle. Atmosfera była pełna kreatywności. Okazało się, że kawałki są świetnie wykonywane. Niestety ja muszę wejść na scenę - już po Scrooge'u wiem, że nie umiem reżyserować i "aktorzyć" - jedno albo drugie - kiedy oddaje się aktorstwu tracę kontrolę nad przebiegiem spektaklu ("Scrooge"), i w drugą stronę podobnie. 

Nie mam jakiejś szczególnie trudnej roli, ale jednak nie mogę być prywatnie - i jeszcze nie miałem okazji popracować nad sobą. Muszę znaleźć jeden dzień na to. 

Wczoraj zdobyłem jakąś pewność, że ta praca jest bardzo ciekawa - szczególnie w kontekście spektaklu, który widziałem ostatnio (!) - zrobiony z wątpliwych dowcipów - jakby zakładając, że tylko z takich widz się śmieje na prowincji, z jednostajną dramaturgią, przegadany. Zły. 

U nas jest różnorodnie, dosyć przyjemnie, z przebłyskami takiej prawdy, której się nie spodziewałem. 

Pięknie się na to patrzy na próbach... może widz też się momentami zachwyci? To się okażę 27 października. 

Jeszcze siłą woli ponad własne siły - i się uda... 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść Wigilijna" - scenariusz

"Barbie" - myśli - AKTUALIZACJA

Prace nowe - Bestia